Klacht: Geld afgeschreven

op 28 december 2017 over ABN AMRO in de categorie Banken

Ik heb €55,- van mijn abna rekening naar mijn paypal rekening overgemaakt, alleen dit geld is niet op mijn paypal accouny terecht gekomen. Het is wel afgeschreven bij de abna maar niet bijgeschreven op mijn paypal account. Het duurt een uur voordat te zien is of het geld op je paypal relening staat alleen dat uur is nu al bijna 3 uur…

Graag zou ik het geld dat is afgeschreven op mijn bankrekening graag terug zien. (Op mijn paypal rekening bij voorbaat of anders gewoon weer op mijn abna rekening.)

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 29 december 2017 om 09:54 geantwoord

Goedemorgen Terrem,

Allereerst hoop ik dat je fijne kerstdagen hebt gehad! Ik kan me voorstellen dat je je saldo van Paypal het liefst zo snel mogelijk aanvult. Er zijn verschillende manier om geld toe te voegen aan je PayPal-rekening. Hoe snel het wordt bijgeschreven is afhankelijk van hoe je het geld hebt overgeboekt.

Ik heb je zojuist gebeld om dit samen met je door te nemen, maar ik kreeg helaas geen gehoor. Via deze link kun je de drie verschillende opties inzien: http://bit.ly/2BQWW0Y.

Zoals je ziet is de snelste manier om geld toe te voegen via ‘PayPal opwaarderen’. Heb je het geld overgeboekt vanaf je ABN AMRO rekening naar je PayPal rekening, dan duurt het 1 a 2 werkdagen voor het geld wordt bijgeschreven.

Ik raad je aan de link even door te nemen zodat dit helder voor je is. Mocht je verdere vragen hebben rondom je PayPal rekening verwijs ik je graag naar PayPal. Mocht je nog een vraag hebben rondom je overboeking vanuit ons, dan help ik je verder. Je kunt ons dan een WhatsApp bericht sturen via telefoonnummer 06-13660024. Wij zijn via WhatsApp 24/7 bereikbaar voor je vragen of eventuele klachten..

Als het geld inmiddels is bijgeschreven en je klacht is opgelost, dan wens ik je verder een mooie jaarwisseling!

Layla
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Terrem