Klacht: Gekochte muis werkt niet

op 21 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Na tot twee keer toe geen antwoord te hebben gekregen via de klantenservice van de Mediamarkt te Leeuwarden (058-2344900) wil ik hier graag mijn klacht kwijt. Mijn vader heeft voor mijn 19e verjaardag in deze vestiging het product ‘Gaming Headset & Mouse GXT249’ gekocht. Mijn computer voldoet aan de ‘minimum requirements’ die op de verpakking staan, toch heb ik deze muis niet succesvol met behulp van de gebruiksaanwijzing kunnen installeren op mijn computer. Hier baal ik enorm van en ik hoop dan ook dat Mediamarkt mij hiermee kan helpen.

Ik verwacht van de mediamarkt dat na de twee keren dat ik geen antwoord gekregen heb, ze met mij contact opnemen om te kijken waarom de muis niet op mijn computer geïnstalleerd kan worden. Ik ben overigens zeer tevreden over de headset en hoef dan ook niet mijn geld terug, ik wil gewoon dat de muis het doet zoals beloofd wordt op de verpakking.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door w0uterH0rjus