Klacht: geen/slecht bereik.

op 05 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds 5 weken met vodafone slecht/geen bereik. tijdens bellen wordt de verbinding verbroken. en kost het enige moeite om diegene weer aan de telefoon te krijgen. ik vind het erg zonde van geld ergens in te steken, waar ik geen/ voldoende gebruik van kan maken. ik kan geen normaal telefoon gesprek aangaan, de verbinding wordt constant verbroken.
ook al een andere sim-kaart opgehaald, en een andere telefoon gebruikt. helaas nog geen bereik.

Gewenste Oplossing:

contractbreuk.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste rooosjjee, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door rooosjjee