Klacht: geen zwembad en toch vermelding

op 13 september 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte , op doorreis hadden we een hotel geboekt waar men s’avonds kon eten. restaurant was open stond er. er toegekomen geen restaurant om te eten en terug op verplaatsing gemoeten(05/08/17) dan op 14/08/17 hadden we geboekt bij jullie in hotel cerise straatsburg. ik had gekeken voor een zwembad omdat ik die nodig heb na een lange autoreis. ( dik been na uithalen lymfen door ziekte) bon dat ter zijde . ook de kinderen hoopten te kunnen zwemmen na de lange rit. jammer

Gewenste Oplossing:

de vlotte boeking voor een hotel bij jullie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door brigitte1