Klacht: Geen winkelwagens meer in koffiehoekje

op 24 januari 2014 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Winkelwagens zijn nu na zo’n kleine 25 jaar niet meer welkom in de koffiehoek van de Hema , terwijl kinderwagens en rolstoelen ,etc.dat nog wel zijn !
Nu gingen wij al ongeveer 20 jaar na het boodschappen doen koffie drinken bij de Hema (met wat lekkers erbij ) en daarna op de fiets ! naar huis, dus kunnen we niet eerst even de boodschappen in de auto doen , want die hebben we niet !!!
Ook laten we de kar met boodschappen niet onbeheerd buiten de koffiehoek staan natuurlijk.Vandaag werd ons duidelijk gemaakt dat we er echt niet meer in mochten met onze boodschappenwagen en dat na 20 jaar!

Ik snap best dat het een probleem vormt als mensen maar kriskras hun karretjes overal neer gaan zetten (soms zelfs voor de nooduitgang),maar dat gebeurt net zo goed met rolstoelen en kinderwagens.
Ik zou graag willen dat het bij het oude blijft ,maar dat personeel er iets van zegt als een kar in de weg staat. Ik zorg zelf ook altijd dat dat niet zo is.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Krokelejodokus