Klacht: Geen WiFI in vip huisje

op 05 mei 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hadden een vip cottage geboekt zodat we gebruik konden maken van de WIFI. Overdag ging dit goed. In de avond was het systeem waarschijnlijk overbelast en hadden we geen wifi. Ik heb dit iedere dag gemeld en overdag monteurs over de vloer gehad. Zij hebben niets gedaan om het te verhelpen. Ik heb zelfs twee keer met KPN gebeld. We zijn daardoor ook eerder naar huis gegaan.

Probleem had opgelost moeten worden. We werden bij de sturingsdienst prima te woord gestaan. Monteur begreep het probleem niet. Zodra er veel gebruik wordt gemaakt van de Wifi, heeft niet iedereen bereik blijkbaar. Klant is dus niet opgelost.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 08 mei 2017 om 09:46 geantwoord

Heeft op 08 mei 2017 om 12:03 geantwoord

Ik vind de vergoeding minimaal. VIP huisje geboekt speciaal voor WIFI. Niet kunnen gebruiken in de avond en dag eerder naar huis gegaan. Op deze manier zijn de kosten van het verschil tussen een gewoon huisje en een VIP huisje nog niet eens vergoed.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolette Schippers