Klacht: Geen werkend abonnement, wel rekeningen (betaald), en ook Preventel

op 15 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Vodafone een data abonnement aangeschaft voor mijn iPad, beroerd bereik. Post werd naar mijn oude adres (ondanks adreswijzigingen) gestuurd.
Na maanden heen en weer geklier een regeling afgesproken omtrent het deels betalen, dat direct gedaan. En prompt hebben ze me nu bij deurwaarders en preventel aangemeld. Keer op keer moet ik bewijzen dat ik alles netjes heb gedaan, omgekeerd blijft men mij lastig vallen.

Gewenste Oplossing:

Excuus, directe verwijdering uit Preventel (was vanaf dag 1 onterecht), en niet 'we gaan eens kijken, kan 5 werkdagen duren'???

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste rcassee, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Ik heb je een e-mail gestuurd met het antwoord. Met vriendelijke groet, Jeannette Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 07 augustus 2012 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

er is een e-mail gestuurd naar de klant met de oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door rcassee