Klacht: Geen warm water enz.

op 11 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

VANAF ZONDAG 6 AUG NIET KUNNEN WASSEN DOUCHEN DIT
MEERDERE MALEN GEMELD BIJ RECEPTIE HET ZOU Z.S.M.GEREPAREERD WORDEN WIST DE ZEER GEBREKKIG DUITS SPREKENDE MAN VAN DE RECEPTIE TE VERTELLEN HET BLEEK
DAT HET HELE HOTEL ZONDER WARM WATER ZAT EN DAT DE VERWARMINGSKETEL VERVANGEN MOEST WORDEN DIT WAS ZEKER VANAF ZONDAG BEKEND.
BIJ HET INBOEKEN WERD ONS NIETS VERMELD.
OOK ‘S MAANDAGS MOESTEN WE WEER VRAGEN HOE HET ERMEE ZAT UIT ZICHZELF KWAM ER NIKS VAN UIT.
HIJ KON ONS NIETS GARANDEREN ZE WAREN ER MEE BEZIG
HET ZOU DIE DAG GEREPAREERD ZIJN.
WE HADDEN HET GEVOEL DAT ER VEEL TE WEINIG AKTIE ONDERNOMEN WERD.
DINSDAG OCHTEND HEBBEN WE BESLIST DAT WE MAAR NAAR ‘N ANDER HOTEL GINGEN ZOEKEN NADAT HIJ WIST TE VERMELDEN
NA DRIE DAGEN NIET SCHEREN EN OF DOUCHEN/WASSEN
DAT HET VOORLOPIG NOG NIET GEREPAREERD ZOU WORDEN
ZE WAREN ER MEE BEZIG (ZEI HIJ)
OP EEN SUMMIER BRIEFJE WAS VANAF MAANDAG ALLEEN TE
LEZEN VAN AF HEUTE GEEN WARMES WASSER.
DIT ZONDER DATUM KAN JE LANG VOLHOUDEN.

Gewenste Oplossing:

GELD TERUG
ZEKER GEZIEN GEEN SERVICE WERDEN SLECHT BEHANDELD
GEEN RECLAME MEER OP BOOKING .COM
JULLIE MAKEN JEZELF TE SCHANDE DOOR MET DIT BEDRIJF IN ZEE TE GAAN.
LIFT KAPOT WATERAFVOER VERROT SMERIGE VLOEREN SLECHT GEPOETST ENZ ENZ

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karel bastian