Klacht: geen waarschuwing van Hollandse nieuwe inzake SMS diensten

op 04 september 2018 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben er deze week achter gekomen daar de bundel van mijn zoon elk keer snel op was en vervolgens het raadplegen van de facturen van de telefoon van mijn zoon dat hij al meer dan een jaar sms’jes ontvangt van nr 4040 en hij op verschillende dagen per dag (vaak op hetzelfde tijdstip !!!!) meerdere sms’s ontvangt die per stuk 1,50 kosten.

Ik vind het zeer kwalijk dat hollandse nieuwe ons hierover niet actief heeft geinformeerd en niet zelf filters in haar systeem heeft ingebouwd om dergelijke praktijken tegen te gaan. In de app zie je ook geen factuur specificaties. Facturen worden ook niet meer actief verstuurd dus daar gaat ook geen signalerende werking vanuit. Wij vinden Hollandse nieuwe dan ook mede aansprakelijk voor de geleden schade van circa 15-18 euro per maand voor een periode van een jaar. In totaal bijna 200. Vaak is mijn zoon zijn bundel per maand volledig opgegaan aan die sms-deinst zonder enig signaal van H.N. Wij verwachten een passende oplossing voor de gelden schade anders zijn wij ons genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen of de consumentenbond in te schakelen.

U kunt op onze facturen nakijken wat de daadwerkelijk schade is vanaf september 2017. Communicatie graag per e-mail.

Vergoeding van geleden schade.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mcher