Klacht: Geen voorraad

op 12 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 weken geleden maakt Lidl via folders en tv reclame voor ijs om vervolgens de gedurende de gehele actieweek dat ijs dan NIET te kunnen leveren.Leuk is dat als je een verjaardagsfeestje hebt en met dat warme weer op ijs wilt tracteren.

Wat ik helemaal onbeschoft vind: ik heb Lidl mijn klacht gemaild maar krijg GEEN reactie!!!

Gewenste Oplossing:

Ik heb nu véél duurder ijs bij A.Heijn gekocht. (Magnums), Ik wil compensatie prijsverschil van 24 ijsjes! Ik zou daar bij Lidl € 6,00 totaal voor hebben betaald en was nu € 15,72 kwijt bij A. Heijn!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 augustus 2016 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Harrie-51