Klacht: Geen VIP gevoel en geen VIP service

op 26 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Afgelopen vrijdag 23 september zijn we voor 2 nachten naar het Eemhof gegaan. Bij aankomst bleek ons Marina VIP appartement nr 67 te stinken naar vocht en in de koelkast had waarschijnlijk zure melk gestaan…..de vloer voor de vaatwasser was aan elkaar geplakt met duck tape…
We mochten verhuizen naar VIP nr 66. Daar bleek beide tv’s niet te werken en we hadden geen radio en WiFi. Eetkamerstoel kapot en onvoldoende stoelen op het balkon.
Er werd ons beloofd dat er die dag nog iemand langs zou komen maar om 22.00 zaten we nog te wachten!! De medewerker die we toen aan de lijn kregen zei dat we de volgende dag vroeg geholpen zouden worden maar om 11.00 was er nog niemand langs geweest dus dan maar naar de infodesk.
Daar onze klacht gedaan en dat we een compensatie wilde want nu waren we al op de helft van ons weekend en nog steeds niks opgelost!! Daar wilde ze niet aan beginnen maar wel opschrijven…na lang aandringen werd er een manager geraadpleegd en het enige wat we konden krijgen was een uur bowlen met t gezin en een gratis drankje.
Er zou met spoed een medewerker van de technische dienst gestuurd worden. Die heeft uiteindelijk 1 tv gemaakt en de andere op de slaapkamer deed het na zijn bezoek nog steeds niet. De medewerker van de technische dienst gaf aan dat het een bekend probleem is dat bij de Marina appartementen de Wifi het slecht of niet doet maar daar wordt je als klant niet van op de hoogte gebracht! Maar het hoort wel bij je VIP arrangement waar je voor betaalt!!
We wilde ons geld terug van de WiFi kaart maar dat kan dan niet want dat zit in je arrangement………….het zit erin maar je kunt er met 4 mensen géén gebruik van maken toch best gek!!
Dan zit je blijkbaar in een VIP appartement maar thuis blijk je nog meer luxe te hebben!! Of huur een tent want dan weet je zeker dat je niks hoeft te verwachten……

We willen de helft van ons geld terug want we hebben echt geen luxe weekend achter de rug !
De helft van de tijd is er iemand bezig geweest met bellen, wachten en de helft van de klachten waren maar opgelost!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 september 2016 om 14:04 geantwoord

Heeft op 26 september 2016 om 16:26 geantwoord

Nee ik heb Center Parcs een mail gestuurd dat we geen waardebon willen maar geld want we zijn helaas niet in de gelegenheid om ieder jaar op vakantie te gaan. Of we na deze ervaring nog een keer voor Center Parcs kiezen is maar de vraag......

Reactie van de melder van de klacht K de Jongh

2 maanden geleden - Inmiddels bericht gehad dat Center Parcs de cadeaubon wil omzetten naar contant geld en hiermee zijn we akkoord gegaan.

Alle klachten die gemeld zijn door K de Jongh