Klacht: Geen verzending en geen antwoord

op 24 januari 2014 over chinadirectsale.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb op 13/01 een bestelling geplaatst van een telefoonhoesje. ik heb toen een mail gestuurd met de vraag wanneer dit geleverd kan worden toen kreeg ik een bericht terug dat de levertijd tussen de 5 en 7 werkdagen is.
Nou daar ben ik wel tevreden mee ondanks dat ik nu een telefoon heb zonder hoesje.
Nu is het een paar dagen nadat ik het hoesje uiterlijk ontvangen moet hebben en krijg ik nog steeds niks binnen.
Ik probeer elke dag een paar mails te sturen maar ik krijg geen antwoord, ook telefonisch nemen ze nooit op.

Ik zou graag het hoesje zo snel mogelijk (uiterlijk volgende week) opgestuurd willen krijgen, en anders mijn geld terug zodat ik mijn hoesje ergens anders koop.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over chinadirectsale.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door chinadirectsale.nl in behandeling genomen

chinadirectsale.nl

Heeft op 15 februari 2014 om 05:01 geantwoord

Product zal komende week worden afgeleverd . Klant toch een creditering aangeboden .

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat chinadirectsale.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tessa..