Klachten over chinadirectsale.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over chinadirectsale.nl zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van chinadirectsale.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

0 klachten gemeld
1.0 /10
1 stemmen

Tijdslijn

26 mei 2015 een Universele auto houder met lader besteld en betaald via iDEAL en tot op heden nog niets ontvangen. Verschillende mails gestuurd, waarop niet word gereageerd en telefoon wordt niet opgenomen. Tot vandaag. Vandaag nam er een man... Lees meer

Drie maand geleden heb ik een bestelling geplaatst van twee telefoon hoesjes.Ik heb deze hoesjes nog steeds niet ontvangen. Ik heb meerdere mailen geprobeerd contact met Chinadirect op te nemen (facebook,mail en telefoon) maar krijg geen gehoor. Lees meer

geen service

Klacht van op 06 maart 2015 over chinadirectsale.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Vorige week bestelliing gedaan. - op de site stond dat alles op voorraad was - 2 dagen later; deellevering (ook zonder vooraf een verzend-mail) - gemaild wanneer ik de rest kon verwachten, geen reactie - na (de beloofde) 48 nogmaals gemaild, weer geen reactie -... Lees meer

Onlangs een bestelling gedaan op 5-1-2015, de twee controllers die we besteld hebben ontvangen. 1 controller doet het niet. En de oordopjes die we besteld hebben helaas nog steeds niet ontvangen. Geen reactie op mails. Lees meer

nog niks ontvangen

Klacht van op 10 februari 2015 over chinadirectsale.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

8 dgn geleden hoesje besteld, nog steeds niks binnen terwijl het volgens de site op voorraad is. Heb chatmail gestuurd waar ik niks op heb gehoord. Het 2 verschillende telefoonnummer geprobeerd maar die bestaan niet. dus oplichters. Ik ga stappen ondernemen Lees meer

Geen geleverde product

Klacht van op 29 januari 2015 over chinadirectsale.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Voor 3week terug een i9 mp4 speler besteld nog steeds niet geleverd! Ge mailt GEEN reactie gebeld Nummer bestaat niet! Gekeken bij kamer van koop handel BESTAAT niet onder vermelde nummer die zij hanteren! Geen mp4 en geld weg! M.V.G: J v/d BIJ Lees meer