Klacht: Geen verzendbewijs

op 26 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen mijn pakketje van grote waarde afgegeven bij UPS punt, supermarkt Plus in Eerbeek.
Hierbij zeiden ze tegen mij dat er geen verzendbewijsje meer mogelijk was om aan mij te geven. Zoals de woorden van de oudere mevrouw achter de kassa: ‘Maak maar ‘ff’ een foto van het zakje’.
Dit is echter de zak waar het product van Apple in teruggestuurd moet worden dus dit geeft nog geen bewijs dat ik deze daadwerkelijk heb afgegeven bij UPS.
Eenmaal de winkel uitgelopen begon ik toch te twijfelen en heb ik contact opgenomen met Apple.
Deze zeiden mij dat ik toch echt een verzendbewijsje moet hebben.
Mocht het pakket namelijk niet bij de aankomen, mag ik alsnog €760 betalen. Begrijpelijk, het is natuurlijk ook hun product.
Ik ben weer teruggegaan naar de winkel en heb een bewijsje opgeëist.
Toen kwam de dame in kwestie ineens met een bloknote tevoorschijn met UPS verzendbewijsjes.
Nu is mijn vraag: moet dit altijd zo moeizaam en ingewikkeld gaan of is dit wel een heel bijzonder UPS punt waar misschien eens goed naar gekeken moet worden?

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als ik een verklaring krijg voor deze aparte service van Plus van Tetering in Eerbeek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door rietbergl