Klacht: Geen verzendbewijs

op 26 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanmorgen mijn pakketje van grote waarde afgegeven bij UPS punt, supermarkt Plus in Eerbeek.
Hierbij zeiden ze tegen mij dat er geen verzendbewijsje meer mogelijk was om aan mij te geven. Zoals de woorden van de oudere mevrouw achter de kassa: ‘Maak maar ‘ff’ een foto van het zakje’.
Dit is echter de zak waar het product van Apple in teruggestuurd moet worden dus dit geeft nog geen bewijs dat ik deze daadwerkelijk heb afgegeven bij UPS.
Eenmaal de winkel uitgelopen begon ik toch te twijfelen en heb ik contact opgenomen met Apple.
Deze zeiden mij dat ik toch echt een verzendbewijsje moet hebben.
Mocht het pakket namelijk niet bij de aankomen, mag ik alsnog €760 betalen. Begrijpelijk, het is natuurlijk ook hun product.
Ik ben weer teruggegaan naar de winkel en heb een bewijsje opgeëist.
Toen kwam de dame in kwestie ineens met een bloknote tevoorschijn met UPS verzendbewijsjes.
Nu is mijn vraag: moet dit altijd zo moeizaam en ingewikkeld gaan of is dit wel een heel bijzonder UPS punt waar misschien eens goed naar gekeken moet worden?

Ik zal tevreden zijn als ik een verklaring krijg voor deze aparte service van Plus van Tetering in Eerbeek.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:01 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door rietbergl