Klacht: Geen UK Uitleveringen

Nizon62 op 16 februari 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht al maanden (sinds 11 januari) op 7 zendingen die verzonden zijn vanuit Engeland. Het is chaos bij UPS. Gebeld, brieven gestuurd, niets helpt. Kan niets uitleveren aan klanten. Om gek van te worden. Zij verschuilen zich al die tijd achter de Brexit perikelen. Ben dit ook niet gewend van Ups, wordt schijnbaar nu niet serieus genomen. Dit kost mij veel gemiste omzet omdat ik niet kan leveren wat ik niet binnen heb gekregen. (vergoed UPS dit?) Wanneer maakt UPS hier nou is werk van ,en levert mij de zendingen uit! Gezien de vele negatieven reviews op diverse review sites hebben meer klanten hier last van.

Wanneer krijg ik mijn zendingen binnen van UPS met een passende oplossing gezien mijn derving.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste N.I., Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor. Kunt u mij de tracking nummer van het pakket sturen? Graag hoor ik van u terug zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 16 februari 2021 om 16:58 geantwoord

Beste ,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot uw eerdere bericht.
Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik zie uw reactie graag tegemoet, en ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Hi Nizon, Sorry dat de zending nog niet is geleverd. Op dit moment staat het vast in het import proces, omdat onze import afdeling helaas een achterstand te verwerken heeft. Excuses voor het ongemak, zodra het kan, word je zending doorgezet. Mocht je na vandaag geen update meer ontvangen, raad ik aan de verzender op de hoogte te brengen, zodat die bij ons een onderzoek kan starten. Kind regards / Vriendelijke groeten, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door Nizon62