Klacht: Geen tv Ziggo voor 81 jarige

op 07 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de vijfde keer op rij geen tv voor mijn 81 jarige moeder . Ziggo doet vier dagen lang niets en zij zit voor de zoveelste keer een weekend zonder tv.
Telkens, nog vóór een monteur na vier! Dagen verschijnt is de storing ineens opgelost. De Ziggo hulplijn is helemaal triest. daar zitten miepen die helemaal niets snappen

Gewenste Oplossing:

Direct een oplossing van Ziggo en niet pas na vier dagen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Susan4