Klacht: Geen tv meer na service monteur

op 12 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Vanmiddag is er een monteur geweest om een nieuwe internet kast te monteren in de meterkast. Allemaal kabels aangepast. Nu kom ik thuis en nu werkt de internet niet goed en ik heb helemaal geen tv meer, nergens meer. Ziggo gebeld en zij kunnen pas een monteur over 2 dagen sturen. Dit is toch te gek voor woorden.zij maken er een puinhoop van en dan pas over 2 dagen op lossen.

Gewenste Oplossing:

Als ze de zelfde dag de storing verhelpen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sglaudemans