Klacht: GEEN TV KIJKEN OP PC VIA MIJN ZIGGO

op 15 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

AL DRIE DAGEN MET TELEFOON EN CHAT MET ZIGGO IN DE WEER. ZE MOETEN MIJN MIJN ZIGGO ACTIVEREN. MAAR IK KRIJG UN MAILS OM TE ACTIVERE NIET BINNEN
DE EERSTE LIJNS KLANTENSERVICE IS OF NIET CAPABEL OF BELT NIET TERUG. KLANTEN WORDEN AAN HET LIJNTJE GEHOUDEN, DIT KOST ME TIJD EN OMZET.

Gewenste Oplossing:

IK BETAAL VOOR MIJN ZIGGO MAAR ER TOCH VANUIT GAAN DAT HET WERKT EN ZO NIET DAT ZE DIT OPLOSSEN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pippilangkous1968