Klacht: Geen tv en geen telefoon

op 26 mei 2021 over Budget Alles In 1 in de categorie Alles-in-1

Mijn moeder heeft geen tv en geen telefoon. Ze is 87 jaar en heeft telefoon nodig als er wat is. Slechte zaak. Het is ook zeer kwalijk dat Ze geen tv kan kijken. Ook vind ik het een slechte zaak dat jullie niet te bereiken zijn

Als alles weer werkt en de bereikbaarheid van jullie beter wordt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Alles In 1 over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Alles In 1 in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Alles In 1 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Alles In 1

Heeft op 02 juni 2021 om 11:45 geantwoord

Beste mevrouw Frauenfelder,

Ontzettend vervelend om te horen dat onze diensten na installatie niet naar behoren werken. Wij hebben een monteur gestuurd en deze is inmiddels op locatie geweest. Wij zien terug dat er verkeer over het netwerk gaat, en de monteur geeft aan dat onze diensten geïnstalleerd zijn. Hiermee lijken alle problemen te zijn verholpen gelukkig.

Onze monteur heeft helaas ook geconstateerd dat uw aansluiting in de wijkcentrale, het netwerk van KPN, niet goed is. Er is hier schade zichtbaar waardoor de mogelijkheid bestaat dat u opnieuw storingen gaat ervaren. Wij hebben hiervoor KPN netwerk aangestuurd om ook dit te herstellen. Toekomstige storingen willen we graag voorkomen.

Wij monitoren de verwerking van dit verzoek. Zodra deze werkzaamheden zijn afgerond sturen wij u hiervan een bevestiging. Mocht u nog verdere vragen hebben staan wij natuurlijk voor u klaar via onze klantenservice.

Budget Alles in 1.

Alle klachten die gemeld zijn door C.W. Frauenfelder