Klacht: Geen tv

op 02 maart 2020 over Budget Alles In 1 in de categorie Alles-in-1

Hallo
Vrijdag op 28.02 2020 heb in geld overgemaakt van abonnement op 29.02.2020 om 21.13 uur heb ik via een mail aanmaning gekregen dat mijn factuur niet betaald is. Juist het geld zijn overgemaakt een dag eerder. Na telefonisch contact met jullie klantenservice blijkt dat ik moet toch de 15 e nog betalen. Lijk me niet logisch.

Laatste tijd niet meer.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Alles In 1 over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Alles In 1 in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Alles In 1 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Alles In 1

Heeft op 09 maart 2020 om 09:31 geantwoord

Beste mevrouw Akkermans,

Op 10 februari is de afschrijving van het termijnbedrag helaas teruggetrokken. Wij begrijpen dat er natuurlijk eens iets mis kan gaan. Wij sturen u in dit geval een kosteloze herinnering om de betaling alsnog te voldoen. Deze heeft u op 11 februari ontvangen, met een uiterste betaaldatum van 29 februari. Op deze uiterste datum dienen wij uw betaling te hebben ontvangen. Wij brengen dus niet direct kosten in rekening, maar geven een vrij ruime termijn om deze kosten te voorkomen. In dit bericht wordt u ook geïnformeerd over het feit dat uw televisie diensten worden geblokkeerd, en er €15 herinneringskosten in rekening worden gebracht bij niet tijdige betaling.

Wij hebben uw betaling niet op tijd ontvangen, ondanks dat u deze wellicht op 28 februari heeft overgemaakt. Bij deze betaling heeft u geen gebruik gemaakt van de door ons meegestuurd iDEAL link. Wanneer u deze gebruik, wordt de betaling direct verwerkt. Wanneer u handmatig via uw bank de betaling verwerkt, kan hier enige verwerking inzitten. Zeker wanneer hier een weekend tussen zit.

De herinneringskosten zijn in dit geval dan ook terecht. Wij hebben u alle informatie en toelichting gestuurd, inclusief automatisch link om uw betaling te verzorgen, om de situatie te voorkomen. Uiteraard zijn uw televisie diensten op dit moment weer actief.

Budget Alles in 1.

Alle klachten die gemeld zijn door Marlena.akkermans