Klacht: geen tv

op 10 februari 2018 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 12 februari 2018 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kleimeer,

Wij vinden het vervelend dat de storing nog niet is opgelost. Onze collega's van de desbetreffende afdeling zijn druk bezig om deze storing op te lossen. Onze welgemeende excuses dat het langer duurt!

Wij willen vriendelijk vragen om de beslissing van de storingsdiensten af te wachten.
Momenteel kunnen we uw contract niet kosteloos ontbinden omdat uw contract loopt tot 1-9-2018. Wilt u alsnog een opzegging indienen, dan zullen we een afkoopsom ( overige maand x maandbedrag) voorstellen. Indien u akkoord gaat hiermee, zullen we uw opzegging in behandeling nemen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Fiber Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door f.kleimeer