Klacht: Geen tv

op 24 mei 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben al 2 maanden geen tv en al diverse keren gebeld. Gevraagd om een monteur en een kastje gekregen, maar dat is niet het probleem. Nu nog steeds geen tv. Er wordt wel gewoon geld van de rekening gehaald.

Gewenste Oplossing:

Als er een monteur langs komt om het probleem op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 04 juli 2017 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hamberg,
Wij hebben te horen gekregen dat de storing na hulp van de klantenservice is opgelost. Dit is natuurlijk helemaal super. Wij hopen dan ook dat u hier tevreden mee bent en wensen u verder nog heel veel kijkplezier.
Mocht u nog meer vragen hebben dan horen wij dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Fiber Nederland

Heeft op 08 juli 2017 om 20:49 geantwoord

Al paar maanden geen tv , ondanks telefonisch hulp is probleem er nog , willen graag overstappen naar andere provider , we betalen voor tv maar hebben er niets aan , willen dat er iemand langs komt dat wil fiber niet .
Zijn zeer ontevreden

Alle klachten die gemeld zijn door Eham