Klacht: Geen tv

op 24 mei 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 04 juli 2017 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hamberg,
Wij hebben te horen gekregen dat de storing na hulp van de klantenservice is opgelost. Dit is natuurlijk helemaal super. Wij hopen dan ook dat u hier tevreden mee bent en wensen u verder nog heel veel kijkplezier.
Mocht u nog meer vragen hebben dan horen wij dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Fiber Nederland

Heeft op 08 juli 2017 om 20:49 geantwoord

Al paar maanden geen tv , ondanks telefonisch hulp is probleem er nog , willen graag overstappen naar andere provider , we betalen voor tv maar hebben er niets aan , willen dat er iemand langs komt dat wil fiber niet .
Zijn zeer ontevreden

Alle klachten die gemeld zijn door Eham