Klacht: Geen toegang tot my basic fit

op 20 mei 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil mijn abonnement opzeggen. Dit kan via my basic fit. Inloggen lukt niet omdat mijn e-mail niet wordt herkend. Virtuele assistent biedt geen oplossing alleen irritatie. Een nieuw account aanmaken betekent nieuw lidmaatschap aanmaken. Help.

Gewenste Oplossing:

Als mijn opzegging snel wordt doorgevoerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 22 mei 2020 om 08:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Molijntje