Klacht: Geen toegang meer tot mijn account

op 19 december 2017 over Facebook in de categorie Social Media

Facebook wilde een tijdje geleden mijn naam controleren. Ze vroegen mij om mijn echte naam te gebruiken. Ik had niet mijn volledige naam op facebook, maar in de support inbox heb ik wel aangegeven wat mijn echte naam is waaronder ik bekend sta in het dagelijkse leven. Als bewijs heb ik daarvoor foto’s van identiteitsbewijzen verstuurd waar mijn naam en geboortedatum op zichtbaar is. Nu is het aan facebook om dat aan te passen en mij weer toegang te verlenen, want ikzelf kan niet bij mijn instellingen terecht. Echter willen zij het herstelverzoek niet in behandeling nemen: de support inbox wordt genegeerd, ik wordt niet meer beantwoord. Dit vind ik verschrikkelijk, want ik heb een heleboel staan op mijn account wat ik nu allemaal verloren ben! Inclusief mijn eigen pagina! Dit laat ik niet toe!

Als facebook de naam aanpast zoals ik heb aangegeven en mij op die naam weer toegang geeft, zodat ik ein-de-lijk weer mijn account terug heb!!

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yamin el Hajjami