Klacht: geen tijdschriftenbon

op 10 juli 2012 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is dat ik me heb aangemeld voor een cursus met als welkomstcadeau een tijdschriftenbon van 50 euro.
ik zou deze krijgen nadat ik mijn eerste betaling had voldaan. Snel betaald want zo’n tijdschriftenbon is altijd leuk.De cursus ontvangen en er zat ook een bon bij om een MP4 speler te ontvangen. Goed de voor en achterkant bekeken naar de voorwaarden want je weet maar nooit, maar nee er stond niets bij. MP4 speler ontvangen, niet de beste kwaliteit maar goed een gegeven paard moet je niet in de bek kijken. Het ging toch wel erg lang duren voordat mijn tijdschriftenbon kwam en toch maar even contact opgenomen.
Vervolgens werd uitgelegd dat ik voor een MP4 speler had gekozen. Ik weer uitgelegd dat dat niet het geval was en er geen voorwaarden stonden vermeld maar ik moest maar een mail sturen. Weer een mail gestuurd en als reactie kreeg ik dat ik helemaal gelijk had. Ik kreeg de tijdschriftenbon toegestuurd.
Een paar dagen later lag er een formulier in de bus. Als ik de bon wilde ontvangen moest ik binnen 1 dag reageren via de post. Nou ik wilde graag deze ontvangen dus ik heb meteen alles op de bus gedaan.
En weer duurde het en duurde het.
Toch maar weer eens bellen. En wat meen je, nee u heeft al een MP4 speler ontvangen. Ik gelijk geantwoord nee zo zit dat niet. Ik zou dezelfde dag nog reactie krijgen via de mail. Niets ontvangen maar vandaag kreeg ik een reactie. Sorry de vorige collega heeft verkeerde informatie gegeven. U heeft al een MP4 speler gekregen. Ter compensatie krijgt u 25 euro korting op de cursus. Maar dat wil ik niet ik wil een tijdschriftenbon van 50 euro!! Het geld is ook prima maar dit is voor mij de reden dat ik bij de LOI de cursus ben gaan volgen. De NTI had nl. ook een leuke aanbieding nl. een espresso-apparaat maar dit wilde ik niet. Ik wilde de tijdschriftenbon.

Gewenste Oplossing:

Dat mag wel duidelijk zijn, de bon van 50 euro of 50 euro teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht natascha_1971

5 jaren geleden - Snel een reactie ontvangen, met de juiste afhandeling. Nog heel even wachten tot de bon echt in de bus valt. Maar ik ben een heel eind.

Alle klachten die gemeld zijn door natascha_1971