Klacht: Geen tickets, wel geld kwijt

op 08 juni 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Goedendag,
Midden maart heb ik 8 tickets geboekt voor een vlucht van dusseldorf naar palma de mallorca. We hebben betaald met een creditcard, en de verwachting was dat het bedrag eind maart zou worden afgeschreven.

Nu, ruim 4 maanden later hebben wij nog geen bevestigingsmail en/of tickets ontvangen van tui. We hebben de bank gecheckt en zagen dat er in de maand maart geen geld van de rekening ia gehaald naar tui of dergelijke.

Na verschillende telefoontje met tui waren we nog niks wijzer en kwam het er op neer dat er geen vlucht was geboekt.

Met onze vakantie in het vooruitzicht (17 juli) begonnen we toch wel een beetje zenuwachtig te worden en hebben we een andere vlucht geboekt.

Niet veel later kwamen we er achter dat het geld (ruim 1000 euro) eind april van de rekening is afgehaald zonder duidelijke naam waar het naar toe is overgeboekt.

Dus, we hebben nu twee vluchten waarvan een zonder tickets en we zijn 2000 euro kwijt.

Tui wat nu?

Linda Kamphuis

Ik ben tevreden wanneer ik het geld van tui terug heb, ze hebben niet geleverd.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xlindakamphuis