Klacht: Geen tickets besteld

op 08 augustus 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg vandaag mail over de retour tickets van Spanje naar Amsterdam.
Ik heb geen tickets besteld definitief en ook nooit geen bevestiging mail gehad.
Zit nu in Spanje via transavia.
Kan vueling niet bereiken om te vertellen over de tickets van 14 augustus dat ik hier helemaal geen gebruik van wil maken.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik antwoord krijg dat ze een fout hebben gemaakt, als ik bij hun besteld had,hadden ze mij voor de heen reis toch ook bericht moeten sturen??
Nooit wat gehad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marco67