Klacht: Geen tickets

op 23 februari 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 18 april 2018 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lindinos,

Allereerst, onze excuses voor het geleden ongemak. Helaas kon uw boeking niet bevestigd worden nadat u het boekingsproces doorlopen had. Het betaalde bedrag zult u inmiddels weer op uw rekening hebben zien veschijnen. Wij zullen u per email een kortingscode aanbieden voor een toekomstige boeking.

Met vriendelijke groet,

Wouter - Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Lindinos