Klacht: geen ticketbevestiging

op 19 februari 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

ik heb gisteren twee tickets geboekt naar Stockholm en het geld is afgeschreven maar ik heb geen bevestiging ontvangen met de tickets. Inmiddels al ruim 20 minuten aan het proberen om de klantenservice te pakken te krijgen en daar krijg ik niemand te pakken.

Update; tickets waren niet geboekt maar na een uur in de wacht gestaan te hebben wel geld inmiddels ontvangen

geld terug of ticketbevestiging

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 19 april 2018 om 16:55 geantwoord

Beste mariellegerritsen,

Allereerst onze excuses voor de late reactie en het destijds ervaren ongemak.

Zoals u destijds was medegedeeld heeft er een fout plaatsgevonden tijdens het betalingsproces. Helaas zal het er voor u uit hebben gezien alsof het geld naar ons was overgeschreven. U zult binnen enkele dagen het bedrag weer terug op uw rekening hebben gezien.

We zullen u een kortingscode toesturen voor toekomstig gebruik van onze website.

Wouter - Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door mariellegerritsen