Klacht: Geen terugbetaling terwijl wel bevestig!

op 19 oktober 2016 over Hostnet in de categorie Websites - Building en Hosting

Onlangs had ik een domeinnaam en hostingpakket besteld bij Hostnet, maar diezelfde dag weer geannuleerd met behulp van iemand van de helpdesk. Vervolgens wilde ik een bevestiging van de annulering want die mail kwam maar niet. Na drie kwartier gechat te hebben besloot de helpdesk toch maar na lang aandringen handmatig een bevestigingmail te sturen. Heel vervelend dat hier laconiek mee werd omgegaan en niet gelijk werd opgelost.

In de mail stond binnen twee weken zou ik mijn geld terug gestord krijgen, maar dat is op heden nog niet gebeurd. Vervolgens nogmaals contact gezocht en ditmaal via de mail maar die deed het niet!

Weer via de chat om opheldering gevraagd maar kreeg vage antwoorden. Ik heb mijn geld nog steeds niet terug.

Trieste ervaring bij hostnet. 1X daar besteld en dat doe ik nooit meer!

Dat ik mijn geld terug krijg plus een compensatie voor de niet nagekomen beloftes.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hostnet over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hostnet in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hostnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hostnet

Heeft op 20 oktober 2016 om 12:57 geantwoord

Naar aanleiding van uw klacht heeft Hostnet onderzocht wat er gebeurd is. Het bleek inderdaad dat de terugstorting nog niet was voltooid.
Hostnet begrijpt dat het vervelend is dat de terugbetaling nog niet gedaan is.
Wij hebben uw zojuist per e-mail laten weten dat de terugstorting aanstaande is en binnen enkele dagen op uw rekening zal staan. We betreuren dat dit nog niet gebeurd was.

Alle klachten die gemeld zijn door Renelezard