Klacht: Geen terugbetaling teruggezonden artikelen

op 28 mei 2021 over Floryday in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Een hele tijd geleden heb ik een bestelling gedaan bij Floryday met onderstaande gegevens:

Verzendbevestiging
Bestellingsnr.: 026725936826 Datum van Bestelling: 2020-05-11 13:04:39
Traceernummer: LL741821265LU

Ik heb eerst meerdere malen gevraagd waar het pakket opnieuw naartoe moest en nadien nog meerdere malen gevraagd om terugbetaling van de 137,47 euro.
Het enige wat ik kreeg, was een robotmail met de melding dat ze het pakket ontvangen hadden en maar een deel van het bedrag, nl.116,16 euro, gingen terugstorten.

Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn 137,47 euro zal terug hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Floryday

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Floryday nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NINA 75