Klacht: Geen terugbetaling na canceling vlucht

op 30 augustus 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

2 rechtstreekse vluchten van Schiphol naar Catania Sicilie en terug geboekt bij Vueling. Na enige tijd waren deze vluchten geannuleerd en omgezet naar vluchten met overstap in Rome. De geenvlucht duurde daardoor vijf uur langer maar de terugvlucht zelfs een dag langer!
Onacceptabel. Ik heb de vluchten via “Beheer je vlucht” geannuleerd met verzoek om terugbetaling. Vier weken niets gehoord.
Gebeld en (eindelijk!) iemand aan de lijn gehad. Mij is verteld dat de terugbetaling normaal gesproken binnen vier weken altijd plaatsvindt. En dat ik daar zeker recht op heb. De klantenservice heeft belooft een reminder te mailen naar hun financiele administratie. Twee weken zijn voorbij en steeds niets behalve een raar email dat ik
geen recht op de compensatie heb. Op mijn reply dat het hier niet om de compensatie gaat maar om de terugbetaling van tickets is (uiteraard) nog steeds geen reactie.

Geld terug voor de tickets

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MichaelAKK