Klacht: geen terug koppeling

op 23 augustus 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

mijn zoon 17 zit in lelystad in voorarrest er word niks terug gekoppeld ik bel naar spoed telefoon word door gezet naar dienst doende persoon krijg bandje en spreek in maar word gewoon niet terug gebeld ze zijn zeer slecht bereikbaar beloven veel maar komen niks na.

zou het fijn vinden als afspraken worden naar gekomen en spoed moet toch ook als spoed worden opgenomen er kan op zijn minst worden terug gebeld

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 31 oktober 2016 om 15:29 geantwoord

Geachte mevrouw Udo, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 23 augustus 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door bouma udo