Klacht: Geen telefoon en internet

op 22 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb na herhaaldelijke uitval 3 dagen geleden Ziggo benaderd, heb helpdesk 6 maal aan telefoon gehad.
Telkens worst mij iets anders vertelt
Kan pas een monteur krijgen na 6 dagen
Omdát ik hier niet mee accoord ging zou mij een nieuw modem opgestuurd worden.
Dit zou ik binnen 2 dagen in huis hebben, echter nuwordt het al 3 dagen
Ook met installatie div malen gebeld, werd zelfs doorgestuurd naar Microsoft
In 14 dagen tijd alleen maar ellende
Daarom Bedenk u tweemaal voordat u overstapt naar ziggo

Gewenste Oplossing:

Als alles werkt zoals beloofd

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Sleven