Klacht: geen tegemoetkoming klant geven waar zjj recht op heeft en klant in gezicht uitlachen

op 25 mei 2021 over The Stone in de categorie Kledingwinkels

Ik heb in december 2020 een trui gekocht met afprijzing.De trui kriebelde want nu achteraf zit er een stofje in de trui waar ik niet tegen kan. Ik wilde de trui terugbrengen binnen de gestelde retourtermijn alleen kon dat niet omdat er toen corona was. Begrijpelijk op dat moment, maar ik was wel erg benieuwd wanneer dan wel? ik zat met een trui waar ik niks mee kon omdat hij kriebelde. Op een gegeven moment was er click en collect en ik belde naar de winkel of ik nu wel de trui kon terugbrengen.Je raad het nooit ik kon nog steeds mijn trui niet terugbrengen want dat kon niet met click en collect, ik werk zelf in een winkel en daar gaven wij de klanten die iets retour wilde brengen hun geld terug of tegoedbon want ja een klant moet wel de gelegenheid krijgen op een gegeven moment zijn artikel terug te brengen , ik heb ook nog gevraagd dat ik de trui terug kon opsturen maar nee dat kon ook niet.inmiddels had ik de betreffende trui alweer 3 maanden in huis en besloot nu de winkels 3 weken open zijn dan het maar weer te gaan proberen.Aankomende bij de winkel stonden er 2 dames die meteen zeiden dat ik het niet mocht terugbrengen omdat de winkels al 3 maanden open waren en ik dus te laat was waarop ik zei ja maar jullie zijn pas 3 weken open zonder click en collect en nu heb ik tijd om het terug te brengen, ik ben zelf ook ziek geweest dus ik kon niet eerder langs komen en heel eerlijk snap ik niet dat er zo moeilijk wordt gedaan over 3 weken terwijl ikzelf als klant maanden moest wachten op mijn trui te mogen inleveren. Als klant moet je het dan maar accepteren dat er afwijkende regels worden opgesteld, erg klantonvriendelijke regels moet ik zeggen. Ik was het er uiteraard niet mee eens en belde in de winkel in hellevoetsluis naar het hoofdkantoor.Bij het hoofdkantoor zeiden ze dat zij achter de mening staan van de dames in de winkel.Terwijl ik aan de telefoon zit met het hoofdkantoor wordt ik uitgelachen door de twee verkoopsters en op het moment dat ik zeg dat ik het jammer vind dat het zo gaat zegt een van de dames dat als ik hun belachelijk sta te maken ik buiten de winkel moet gaan staan!!! waar haalt zij het lef vandaan om dat te zeggen. Hun stonden mij gewoon uit te lachen toen ik aan de lijn zat met iemand van het hoofdkantoor. Het had allemaal zo gewoon klantvriendelijk opgelost kunnen worden!! had mij een tegoedbon aangeboden het gaat om de klantvriendelijkheid die er hier absoluut niet was het was ronduit schofterig hoe ze met mij om zijn gegaan.Het gaat mij niet om de 28 euro maar om het principe hoe er om wordt gegaan met klanten, als er gewoon gehandeld was dat de klanten met de click en collect periode hun spullen kon retourneren was er niks aan de hand geweest. Het allerergsye vind ik nu achteraf nog de 2 dames die klanten gewoon uit staan te lachen echt ongelooflijk waar halen ze het lef vandaan!! ik behandel een klant als koning zoals het hoort ,Het iss nog erg dom ook om zo met je klant om te gaan want ikzelf spreek aardig veel mensen en slechte publiciteit daar zit niemand op te wachten en ook niet nodig zeker niet als je met klanten werkt.

Ik ben tevreden als er netjes en beschaafd met mij wordt omgegaan en niet wordt uitgelachen en ik ben tevreden als ik de voor mij kriebeltrui kan inleveren en het meest zal ik tevreden zijn als de betreffende 2 personen hun excuses aan mij aanbieden voor het erg bijdehande taalgebruik en het uitlachen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over The Stone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over The Stone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hoddjobs 123456