Klacht: geen tancodes ontvangen

op 25 augustus 2017 over ING in de categorie Banken

mijn man P.J. Kastelein, ’t Rond 3 te Loenen aan de Vecht heeft al enige tijd geen tancodes ontvangen en kan nu geen betalingen verrichten

als de tancodes weer zijn ontvangen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 25 augustus 2017 om 14:04 geantwoord

Goedemiddag,

Goed dat je hierover in contact komt met ons. Maakt je man gebruik van een TAN-lijst of TAN via Sms-berichten op zijn mobiele telefoon?

Als een TAN-lijst bijna opgebruikt is, dan wordt er automatisch een nieuwe TAN-lijst door ons verstrekt en verzonden naar het bij ons bekende adres. Mocht je man deze TAN-lijst niet hebben ontvangen, dan is van belang dat de TAN-lijst geblokkeerd wordt via Mijn ING > categorie \"Mijn gegevens en instellingen\" > \"TAN- en PAC-codes\" > \"Blokkeren TAN & PAC lijst\".

Na het blokkeren van de TAN-lijst, wordt het Mijn ING account tijdelijk geblokkeerd, totdat je man na ongeveer 5 werkdagen per post een activeringscode ontvangt. Hiermee kan het Mijn ING account gedeblokkeerd worden. Een werkdag later wordt ook een nieuwe TAN-lijst thuis bezorgd.

Kan je man niet inloggen in Mijn ING? Dan is het zaak om deze stappen via de Alarmlijn te regelen. Dat kan 24/7 op het telefoonnummer 020-2288800.

Met hartelijke groet,

Jeroen