Klacht: Geen stroom, zaten vast in het zwembad

op 22 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Geachte heer, mevrouw,

De datum 22 t/m 29 april 2016, hebben wij een huisje gehuurd op het park de Huttenheugte. Naast dat het een hele leuke week is geweest, hebben wij ons ten zeertse verbaasd over het feit dat er geen enkele compensatie is geweest voor de dag, 27 april, waarop er geruime tijd geen stroom en geen water was op het park. Wij hebben ruim 2 uur ” vastgezeten” in het zwembad, terwijl we niet meer mochten zwemmen. Wij zaten met onze spullen bovenin bij het begin van de wildwaterbaan, er werd ons verzocht om daar te wachten tot nader order en tegen de benauwdheid werd er een deur open gezet zodat we af en toe frisse lucht konden halen. Het zwembad moest worden geevacueerd. Uiteraard vervelend voor CP, maar ook voor ons als gasten. Een hapje eten in de restaurants was ook niet mogelijk, wij hadden niet gerekend op koken in het huisje en ergens buiten de deur eten bleek op koningsdag, met 10 man, ook niet de makkelijkste opgaaf, wij hadden namelijk visite ( zij, 6 mensen, hebben overigens het geld vd zwemkaartjes teruggestort gekregen).

Wij zien uit naar uw reactie.

Vriendelijke groeten,
Yvonne Velhoen-Mirck

4 zwemkaartjes voor een park en een dag naar keuze en een bon voor een ijsje

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 23 mei 2016 om 09:40 geantwoord