Klacht: Geen spotta

op 27 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik krijg reeds 6 weken geen spotta folders ik denk niet dat dit de bedoeling is

Ik ben ontevreden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 28 september 2017 om 15:17 geantwoord

Geachte mevrouw Adam.

Klantenservice Spotta

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte mevrouw Adam, Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Talea