Klacht: Geen simkaart+Geen reactie

op 21 mei 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had een bericht ontvangen dat mijn nieuwe simkaart aangekomen was op het adres van mijn vader. Hij is helemaal niet binnen gekomen, ik heb vrijdag een mailtje gestuurd en maandag kreeg ik een reactie, ik heb mijn eigen adres doorgegeven en er zou binnen 2 dagen een nieuwe simkaart zijn opgestuurd. We zijn nu inmiddels al 2 weken verder en ik heb nog steeds geen simkaart want mijn oude is geblokkeerd, ik kan niet bellen, niet internetten, niet smsen, en niet eens gebeld worden en dit al 2 weken lang!! Ik heb vervolgens nog een mail gestuurd waarin ik heb uitgelegd dat ik dit erg vervelend vind. Deze mail is door hun compleet genegeerd. En ja hier zit ik dan, ik kan ook niet even naar ze bellen! Ik vind dit erg vervelend, het is nu al weer zaterdag dus zit weer heel het weekend zonder simkaart..

Als ik hier op zijn minst een vergoeding van krijg vanuit hollandsnieuwe, Voor het lange wachten zonder internet of bellen voor 2 weken lang, en voor het negeren van mijn email. Ik ben hier niet van gediend!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door a.naaykens