Klacht: Geen service en het niet bieden van diensten

op 09 juli 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 23 april zou ik overgaan naar youfone, maar door een fout van hun kant is dit niet gebeurd. Om dit te verhelpen heb ik 5 keer(kosten: 6,50 euro) met de klantenservice moeten bellen en daarnaast ook nog naar mijn oude provider. Na veel moeite is mij toen gezegd dat ik 12 juni over zou gaan naar youfone. Uiteindelijk is dit gebeurd, maar vanaf dat moment heb ik nog geen internet gehad. Vervolgens hier de klantenservice ook weer in totaliteit 4 keer gebeld (totale telefoonkosten inmiddels 11,70) en telkens werd ik van het kastje naar de muur gestuurd en werd er niks voor me gedaan. Vervolgens een aangetekende brief gestuurd met een vraag voor een oplossing en anders een beeindiging van het contract. Als reactie kreeg ik doodleuk een mailtje met het volgende bericht: ‘Wij willen u vragen om contact op te nemen met de klantenservice zodat wij zo snel mogelijk uw probleem kunnen oplossen voor het gebruik van de BB’. Dat is dus geen oplossing want dat had ik al 4 keer gedaan en ik hou er niet van om weer te moeten betalen om van het kastje naar de muur te worden gestuurd.

Werkend blackberry internet + compensatie gemaakte kosten (= 11,70 telefoonkosten en 7,50 voor de aangetekende brief) Of onmiddelijke beeindiging van het contract zodat ik naar een niet corrupte aanbieder kan gaan.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sjef1993