Klacht: Geen service

op 11 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al meer dan één half zeer slecht internet. Na ontelbare telefoontje en bezoek monteur blijkt het probleem in hun kabel onder de grond te liggen. Lijkt mij hun verantwoording maar wij moeten een afspraak maken met een aannemer. Helaas belt die aannemer niet en blijft ziggo loze beloftes doen.

Gewenste Oplossing:

Als wij goed werkend internet hebben en een goede compensatie hebben gehad voor de maanden dat Hey slecht tot niet werkte. Ook graag compensatie voor de extra kosten die we hierdoor hebben gehad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara_wu