Klacht: geen schoon huisje en spullen kapot

op 14 december 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik heb lang nagedacht om wel of niet een klacht in te dienen. Bij deze dus wij gaan al jaren naar de kempervennen. Elk jaar hebben we een vies huisje. maar dit huis huisje gaf toch wel de doorslag. we hadden een 8 persoonshuisje premium. Bij de boeking aangegeven dat het huisje schoon moet zijn. Tot onze verbazing waren de stoelen kapot, poten die los zaten,zouden vervangen worden maar niemand gezien. Schimmel op het plafond in de slaapkamers, koffiezetapparaat vies, een groot gat in de deur van de badkamer, de rand van het bad zag er niet uit de verf viel ervan af. Bank doorgezakt, waar je later pas achter komt tevens de matrassen. kapotte vloer in de keuken. Het huisje stonk heel erg naar riool. Veel spinnenweb aan de muren en plafonds

zou fijn zijn met een compensatie

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 15 december 2017 om 11:41 geantwoord

Op 15 december jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar de gast. Er werden excuses aangeboden voor het ongemak dat de gast ervaren heeft tijdens zijn verblijf. Aangezien de klacht parkgerelateerd is, dient deze klacht tijdens het verblijf gemeld te worden zodat het park in de gelegenheid gesteld kan worden om een correcte oplossing aan te bieden.

Heeft op 15 december 2017 om 13:15 geantwoord

we hebben een bon gehad om te kunnen gaan uit eten, en daarmee vinden hun de problemen opgelost. Ik niet dus want nog steeds zaten we in huisje met kapote stoelen, niet vervangen. En het is jammer dat je steeds melding moet maken dat het huisje niet schoon is.Schimmel aan het plafond in de slaapkamers is niet echt gezond. We gaan op vakantie, en we moeten niet eerst een huisje schoon hoeven te maken!!! deze klacht ligt er al meerdere keren...en dan moet het goed zijn met een bon voor het restaurant? jammer

Alle klachten die gemeld zijn door Stjobj69