Klacht: geen schoon huisje en prijs kwaliteits verhouding ver onder pijl.

op 13 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

in het weekend op Erperheide geweest, huisje zo vies en goor. Het stonk heel mufftig en er was nog stront vegen in de wc van de mensen die voor ons waren.op het plafon zaten de kapoten muggen met bloed nog. De kaugum zat nog op het bed rand geplakt. Het eten was voor € 70.- voor twee personen veel te duur. Het eten was koud en het drinken moest je nog apart betalen. Het was zelf zo erg dat we op de Zaterdag buiten het park zijn gaan eten. Voor twee personen met drinken voor € 45.- en warm eten. We zijn van elende maar op de zondag morgen naar huis gegaan.
Nooit Meer CenterParcs. Was vroeger toch veel beter. Eten beter en onderhoud huisjes en schoonmaak veel beter. tries zeer tries. zo lopen de mensen weg . Huisjes waren ook niet allemaal bezet.

met dit verhaal NOOIT, Dat was eens een keer.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 14 juli 2016 om 08:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door centerparcs nooit meer