Klacht: geen retourenbon sturen

op 31 mei 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

retourbon aangevraagd, geen reactie, hoe moet ik nu op tijd retourneren!!!

Gewenste Oplossing:

ZSM retourenbon en excuses

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 29 september 2017 om 21:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 30 september 2017 om 12:50 geantwoord

het ging over een retourproduct, moet binnen 2-4 wk ruilen, echter krijg nu pas bericht van Lidl na 4 MAANDEN!! Dat slaat toch nergens op.

Alle klachten die gemeld zijn door Kitty1966