Klacht: geen retour

op 02 mei 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

ik wil artikelen retourneren, maar kan dat niet,omdat het niet gaat,Ik kan op geen enkele manier kontakt krijgen.

Ik wil alleen retourneren,en mijn geld terug.
He is kleding wat niet past.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 mei 2017 om 19:04 geantwoord

Beste klant,

Bij deze willen wij u mededelen dat alleen retourneringen van producten met kwaliteitsprobleem in aanmerking komen voor een volledige terugbetaling. Voor retourneringen van producten zonder kwaliteitsprobleem, dient de klant zelf de verzendkosten voor de retournering te betalen. We raden u aan om bij het lokale postkantoor navraag te doen betreffende de exacte verzendkosten naar Polen.

Hieronder zullen we u helpen om het retour van de product(en) te verwerken.

Alle geretourneerde artikelen moeten in nieuwstaat zijn, ongebruikt en voorzien van de originele labels en verpakking. Wij zullen de terugbetaling of vervanging verwerken zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen hebben. De eventuele terugbetaling zal EUR 38.08 zijn.

Let op: SCHRIJF HET BESTELLINGSNUMMER en de RMA Code in het Retourformulier, anders kunnen wij noch de eigenaar van het pakket identificeren, noch uw terugbetaling of vervanging verwerken. Het Retourformulier kan via de link hieronder worden gedownload:

Retouradres en downloadlink:

Het bestellingsnummer is: 170322140022108335
De RMA Code is: 5885927
5885925
5885926
5885928

Zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen en geïdentificeerd hebben, zullen we onderzoeken of de inhoud onbeschadigd en in ongebruikte staat is. Dit kan 3 tot 5 dagen in beslag nemen. Nadien zullen we u een bevestigingsmail sturen en de terugbetaling verwerken aan de hand van onze afspraak.

Het Retourformulier bevat alle benodigde retourneringsinstructies alsmede andere handige informatie.Indien u verder nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Carla
lightinthebox.com Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mokumer