Klacht: Geen restitutie of vervangend product

op 17 januari 2014 over chinadirectsale.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 28 oktober 2013 18:11:40 CET een Samsung Galaxy S3 SIII Mini AutoLader besteld, deze kreeg ik binnen tien dagen, een dag later was het ding kapot.
Ik heb de autolader volgens de instructies van het bedrijf geretourneerd en ook ontvangstbevestiging gekrgen.
Na een e-mailwisseling van wéken, waarin van alles beloofd werd maar niets gedaan, waarin ik altijd vriendelijk en begripvol ben gebleven, hoor ik momenteel ondanks herhaalde pogingen helemaal niets meer van dit bedrijfje.
Ik ga eens onderzoeken of het zin heeft om ze officieel aansprakelijk te stellen. Ik hoop op dit moment echter dat het door mijn reactie hier niet zover hoeft te komen.

Een nieuw product en restitutie van de door mij gelede schade (aanschafkosten, transportkosten, retourkosten)

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over chinadirectsale.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door chinadirectsale.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Reefz

3 jaren geleden - Bedrijf heeft inmiddels het product alsnog geleverd. mijn portokosten worden helaas niet vergoed. Het heeft lang geduurd, maar het is wat mij betreft nu opgelost. Hopen dat het product deze keer wat langer mee gaat.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat chinadirectsale.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Reefz