Klacht: geen restitutie , artikel wordt opnieuw naar me toegestuurd

op 11 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

stofzuiger geretourneerd, maar zonder stofzuigerzak. Na de stofzuiger even geprobeerd te hebben bleek dat de zak gescheurd was en ik heb deze weggegooid en de stofzuiger schoongemaakt, Van Mediamarkt op 7 juli een mail gekregen dat het aankoopbedrag pas gerestitueerd wordt na ontvangst van de ontbrekende stofzuigerzak. Morrend heb ik die zakken maar (elders) besteld. Nu krijg ik op 11 juli een mail dat de stofzuiger opnieuw naar me toegestuurd wordt omdat de stofzuigerzak ontbreekt. Binnen 4 dagen (zit zelfs een weekend in) moet dus het ontbrekende binnen zijn, een periode/datum die bovendien niet in hun mail van 7 juli vermeld stond.

Gewenste Oplossing:

restitutie zonder dat verzendkosten in rekening gebracht worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door diamantje1
x