Klacht: Geen respect voor medewerkers

op 06 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Mijn dochter is in apriel begonen met werken bij lidl in Valkenswaard zij was echt blij van en trots, vorige week geeft zij fout met de plenieng gehad en zij wist niet dat zij moet werken, toen krijgt zij telefon van filialmenager hij was heel erg arogant en heeft zo geschrieuwd dat mijn man geeft dat in woonkamer gehoord, hij geeft mijn dochter gefragt – warom ben jij niet op het werken? Mijn dochter geeft gezecht – sory ik wist niet maar ik woon in de buurt en ik kan in 5 min. Langs kommen zij geeft angekleden en snel naar werk gegaan om exiuz anbieden en blijven werken, maar de filiaalmanager was nog steeds arogant en heeft gezegd – gaa weg ! Ik wil met jouw niet praten kom vrijdag voor een gespreek- verschrikkelijk! Mijn dochter is huilend naar huis gekomen ik was echt boos en ben nog steeds. Het is bij lidl geen respect voor mensen hoe kan man zo met mensen praten ik kom noit meer naar lidl voor bodshapen mijn familie en vrienden ook niet.

........

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 juni 2016 om 14:16 geantwoord

Bedankt voor uw melding op klacht.nl.

Het spijt ons te horen van het incident op het werk van uw dochter.
Wij hebben u via de e-mail een telefoonnummer toegezonden waarmee u of uw dochter contact kan opnemen.
Het nummer is van Lidl Helpt en zij kunnen uw dochter helpen met het oplossen van het conflict op de werkvloer.

Wij hopen u met onze informatie van dienst te zijn.
Uw Lidl team.

Alle klachten die gemeld zijn door mariola 01