Klacht: Geen respect en klantvriendelijkheid

op 08 oktober 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik ben een sporter en ik hou ervan om met mensen samen te sporten. Gisteren in filiaal omgeving haarlem had ik plotseling met iemand afgesproken omdat hij heel graag wou sporten en dat hij wil dat ik hem hielp met trainen. Mooi! Heb vaker mensen meegenomen en lid gemaakt. Ik heb dus gisteren hem meegenomen naar basic fit om laten zien hoe basic fit is en die jonge is geïnteresseerd en wilt evt lid worden ook nu. (Gratis een keer meegedaan) nu in denhelder nam ik vandaag iemand mee want hij wou ook graag maar de leidinggevende Thang zegt dat niemand gratis een keer een proefles mag meedoen. Of dat hij moet betalen of dat ik hem eerst moet opgeven. Dit was een grote tegenvaller voor mijn vriend die ik meenam waardoor hij nu niet meer bij basic fit wilt sporten. Ik zei tegen thang: ik vind dit niet klantvriendelijk en ik wil me dan uitschrijven. De antwoord van hem was; dat is jou probleem! Ik waardeer dit niet en ben erg teleurgesteld!! Thang vond ik altijd al lastig!! Nu ben ik zo verdrietig en hoop dat jullie hier wat aan kunnen doen. Als hij zo is dan jaagt hij alleen klanten weg. Vorige leidinggevende was veel vriendelijker en toonde begrip en legde het vriendelijk uit als het niet mogelijk was en niet van het is jullie probleem.

Hoop dat jullie actie ondernemen want ik ben al nu denk wel 3jaar klant bij jullie en sinds wanneer hij hier is voel ik me ook niet prettig tijdens het sporten!

Als er begrip getoont wordt, respect, en klantvriendelijk, regeling met formulier invullen van evt email van vrienden die jullie kunnen mailen over basic fit ofzo en dat iemand een keer gratis proefles mee mag doen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 10 oktober 2016 om 07:55 geantwoord

Beste Roja,

Bedankt voor jouw bericht.

Alhoewel ik het begrijp dat dit een enorme tegenvaller moet zijn geweest, is het helaas niet mogelijk om een keer gratis proef te komen sporten tenzij je wordt opgegeven middels het formulier die bij de balie te vinden is.
Op basis hiervan zal er een uitnodiging worden verstrekt waarmee de persoon die jij opgeeft een keer kan komen sporten.

Indien iemand niet is opgegeven kan er een dag pas worden gekocht op de vestiging. Deze kost €6.99.

Nathalie van Basic-Fit

Heeft op 10 oktober 2016 om 12:52 geantwoord

Jullie oplossing is meer alleen gericht voor dat iemand gratis mee mag ja of nee. Jullie begrijpen mijn klacht niet!
Ik zeg dat Thang geen probleem had als er iemand niet lid wordt! En hij is lastig tijdens het sporten want de meeste en ik voelen er niet prettig bij tijdens het sporten! Dat is sinds hij er is en wanneer hij werkt!
Ik hoop dat jullie daarvoor een oplossing hebben. Ook hoe hij kijkt en naar mensen toe loopt... ik begreep dat ik niet de enige ben die klacht over hem hebt dus hopelijk komen jullie met de juiste oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door Daisy Snijder