Klacht: geen reklame folders meer ontvangen sinds een aantal weken

op 11 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

geen reklame folders meer ontvangen sinds een aantal weken.
broekhuizerdijk 57 te melderslo.
graag zien wij deze weer terug.

wij lezen graag de papieren versies.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 juli 2017 om 14:59 geantwoord

Geachte mevrouw Van Ooijen,

Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft ons laten weten dat u het Spotta folderpakket niet in uw brievenbus ontvangt, maar dat u dit wel graag zou willen. Uw adres bevindt zich in een gebied dat bij ons bekend staat als buitengebied. Dat is de reden dat wij het folderpakket helaas (nog) niet op uw adres bezorgen.

Wij bekijken continu of wij gebieden kunnen toevoegen aan ons bezorggebied. Mocht uw adres worden toegevoegd aan het bezorggebied, dan zult u automatisch het Spotta folderpakket thuis ontvangen. Dit betekent echter niet dat u in de tussentijd voordeeltjes hoeft te missen!

Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Heeft op 16 juli 2017 om 12:08 geantwoord

we hebben altijd dat pakket in de bus gehad alleen sinds een paar weken niet meer.

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Beste mevrouw Van Ooijen, Wij hebben uw melding wederom in behandeling genomen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door veronika van ooijen